a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Reconstruction Mask TONI&GUY - REVIEW


Γεια σας και πάλι!!

Αυτή τη φορά κορίτσια θα σας μιλήσω για τη μάσκα που πραγματικά άλλαξε την υφή και την όψη των μαλλιών μου και τα βοήθησε να μακρύνουν.

Αρχικά να σας αναφέρω πως πριν από 2 χρόνια σχεδόν, κάηκαν τα μαλλιά μου από ντεκαπάζ (!!!) στο κομμωτήριο που πήγαινα επί 4 συναπτά έτη!! Όπως καταλαβαίνετε είχα απόλυτη εμπιστοσύνη στον κομμωτή μου...
Φανταστείτε τη φρίκη που ένιωσα όταν είδα τις άκρες των μαλλιών μου πεσμένες στους ώμους μου... Τα υπόλοιπα που είχαν μείνει στο κεφάλι μου ήταν σαν τσίχλα, τα έπιανα και κολλούσαν στα χέρια μου!! Τραγικό κορίτσια, εύχομαι καμιά σας να μη ζήσει τέτοιο πράγμα.
Τέλος πάντων ας μην το θυμάμαι καλύτερα γιατί ταράζομαι!!
Φυσικά δεν ξαναπάτησα το πόδι μου ούτε εκεί, αλλά ούτε και σε άλλο κομμωτήριο και από τότε βάφω τα μαλλιά μου μόνη μου στο σπίτι (όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι). Το χρώμα βγαίνει πολύ καλύτερο και όλοι με ρωτάνε σε ποιο κομμωτήριο πηγαίνω!! χα χα χα 
Βέβαια, για να πω την αλήθεια, πέρασα μια φάση δοκιμάζοντας διάφορες εταιρείες βαφών και χρώματα αλλά μιας και έχω γνώσεις κομμωτικής τα κατάφερα να πετύχω την απόχρωση που θέλω χωρίς να ταλαιπωρήσω επιπλέον τα μαλλιά μου. Τα οποία, αν αναρωτιέστε, εννοείται κουρεύτηκαν πολύ κοντά... σνιφ και κλαψ...
Από τότε περνάω έναν Γολγοθά για να μακρύνουν, δεδομένου πως αργούν έτσι και αλλιώς. Έχουν φτάσει πλέον στο ύψος των ώμων και σε αυτό με βοήθησε πάρα πολύ η συγκεκριμένη μάσκα.
Ας αρχίσουμε με αυτό που ισχυρίζεται πως κάνει λοιπόν...
Παρέχει βαθιά ενυδάτωση και αναπλάθει τα πολύ ευαισθητοποιημένα μαλλιά. Τα κάνει πολύ απαλά στην αφή, πιο υγιή και γυαλιστερά από τη ρίζα μέχρι την άκρη.
Αυτή λοιπόν είναι η παρουσίαση της εταιρίας για τη συγκεκριμένη μάσκα και με βρίσκει απολύτως σύμφωνη!!
Από την πρώτη φορά που τη χρησιμοποίησα ένιωσα τη διαφορά στα μαλλιά μου. Καταρχήν δεν τα βάρυνε καθόλου. Αυτή είναι και μια βασική διαφορά με τις υπόλοιπες που έχω χρησιμοποιήσει (και είναι πολλές, πάνω από 10, πολλές από τις οποίες πανάκριβες και ήταν οι χειρότερες). Όλες μου άφηναν τα μαλλιά "βαριά" και την επόμενη ημέρα ήθελαν πάλι λούσιμο ενώ τα μαλλιά μου είναι ξηρά.
Βέβαια να διευκρινίσω πως καμία μάσκα δεν "δουλεύει" σε 1 ή 5 λεπτά. Εγώ λούζομαι με κάποιο πολύ θρεπτικό σαμπουάν και μετά ταμπονάρω τα μαλλιά μου με μια πετσέτα (πολύ σημαντικό αυτό) και εφαρμόζω τη μάσκα σε όλο το μήκος. Τα πιάνω με ένα κλάμερ, φοράω ένα πλαστικό σκουφάκι, τα ζεσταίνω για λίγο με το πιστολάκι και τα αφήνω για 30΄.
Όταν βγάλω το σκουφάκι η μάσκα έχει σχεδόν απορροφηθεί από τα μαλλιά μου και όταν τα ξεπλένω το νερό βγαίνει σχεδόν καθαρό!! Αυτό είναι και το πιο σημαντικό, οι άλλες μάσκες είναι λες και "κάθονται" στο εξωτερικό της τρίχας και αντί να την ενυδατώνουν τελικά τη βαραίνουν.
Όταν στεγνώνω τα μαλλιά μου και τα ισιώνω (χρησιμοποιώ πρέσα ισιώματος) τα νιώθω τόσο απαλά και μεταξένια που δεν το πιστεύω.
Την ανακάλυψα το καλοκαίρι και από τότε δεν την αποχωρίζομαι για κανένα λόγο.
Αξίζει να τη δοκιμάσετε όσες έχετε πραγματικά ταλαιπωρημένα μαλλιά. Η τιμή της είναι λίγο τσιμπημένη (12,40) συγκριτικά με προιόντα ευρείας κατανάλωσης αλλά στα HONDOS CENTER βάζει πολύ συχνά 30% έκπτωση (8,70). Λογικά θα τη βρείτε και σε άλλα καταστήματα ή online.

Αυτά για σήμερα, στο επόμενο post θα σας μιλήσω μάλλον για το δεύτερο "θαύμα" που χρησιμοποιώ στα μαλλάκια μου. Είναι ο τέλειος συνδυασμός!

Φιλάκια κοριτσάρες!! Σμουτς!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου