a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Collagen Crystal Eyelid Patch - REVIEW

Γεια σας αγαπημένες!!

Σήμερα θα σας μιλήσω για μια τρομερή ανακάλυψη που έκανα στο αγαπημένο μου EBAY!! Ψάχνοντας ένα απογευματάκι για μάσκες προσώπου, έπεσε το μάτι μου σε κάποια patches για τα μάτια. 
Στην αρχή με τράβηξε η τιμή τους και λέω δεν μπαίνω να διαβάσω τι ακριβώς είναι...Σε μια γρήγορη έρευνα που έκανα λοιπόν, είδα πολύ καλές κριτικές και είπα να τα δοκιμάσω, στο κάτω κάτω δεν είχα και τίποτα να χάσω.
Περιέχουν αγνά φυτικά εκχυλίσματα, βιταμίνες και κολλαγόνο. Υπόσχονται καταπολέμηση μαύρων κύκλων, μείωση στα πρηξιματάκια και τις σακούλες, τελειοποίηση και ενυδάτωση της επιδερμίδας, αντιρυτιδική δράση και σύσφιξη. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Το θέμα ήταν να ισχύουν όλα αυτά.
 Τις παρέλαβα πριν 2 ημέρες και φυσικά δεν έχασα καιρό, δοκιμάστηκαν κατευθείαν!! Έρχονται σε καλά σφραγισμένα φακελάκια που περιέχουν 2 τεμάχια. Είναι πολύ υγρά και η αλήθεια είναι πως για να μην γλιστράνε από τα μάτια σας πρέπει να ξαπλώσετε. Αυτό και έκανα... Τοποθέτησα τα patches κάτω από τα μάτια και χαλάρωσα για μισή ωρίτσα στον καναπέ μου.
Καθ' όλη τη διάρκεια ένιωθα μια δροσιά και μόλις τα αφαίρεσα ήταν τόσο ενυδατωμένη η περιοχή που δεν μπορούσα να το πιστέψω. Όσες ενυδατικές κρέμες ματιών και αν έχω δοκιμάσει τέτοιο αποτέλεσμα δεν είχα ξαναδεί. Η περιοχή ήταν εμφανώς πιο λεία, φωτεινή και λαμπερή!!
Εγώ τις πήρα από έναν πωλητή που τις έστελνε σε πακέτο των 5 και κόστισαν 1,20 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά. Το αστείο είναι πως κάποια στιγμή είχα βρει κάτι αντίστοιχο στα Hondos Center και είχε περίπου 25 ευρώ το ζευγάρι!! Να γιατί αγαπώ το EBAY!! Θα σας αφήσω το link http://www.ebay.com/itm/400635505061?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 για όσες ενδιαφέρεστε.
Αν τα δοκιμάσετε θα με ενδιέφερε η γνώμη σας, ελπίζω να ενθουσιαστείτε όπως και εγώ.

Φιλάκια σε όλες!!

1 σχόλιο: