a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Collective HAUL

Γεια σας και πάλι!!

Επέστρεψα με ένα haul με τις αγορές μου από Αθήνα. Πήγα το προηγούμενο Σάββατο για ένα τριήμερο λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και είπα να το εκμεταλλευτώ.
Δεν πήρα πολλά πράγματα, αφενός γιατί τον τελευταίο καιρό έχω τινάξει την μπάνκα στον αέρα και αφετέρου γιατί δεν είχα και πολύ χρόνο στη διάθεση μου.
Θα ξεκινήσω με το αγαπημένο μου που είναι ένα τζιν παντελόνι με σκισίματα και ξεβάμματα, σε γραμμή boyfriend και το πήρα από το BERSHKA μόλις 12,99 ευρώ.
Εδώ να διευκρινίσω πως έχω μια σχέση αγάπης-μίσους με το κόκκινο, ενώ μου αρέσει γενικά σαν χρώμα, επάνω μου δεν το θέλω καθόλου (εκτός αν πρόκειται για κραγιόν φυσικά). Αλλά αυτό το πουλοβεράκι δεν ξέρω, μόλις το είδα ήταν σαν να έγραφε το όνομα μου. Μάλλον αυτό οφείλεται στο marine στυλ του που το εκτιμώ ιδιαίτερα. Στοίχιζε μόνο 12,99 ευρώ και το πήρα από το ZARA.
Το επόμενο είναι ένα λουλουδάτο μπλουζάκι σε παστέλ αποχρώσεις και πιστεύω πως θα το ευχαριστηθώ πολύ την Άνοιξη. Έχει ένα άνοιγμα στην πλάτη και δένει με ένα μαύρο φιόγκο. Από την καινούρια συλλογή του BERSHKA στα 14,99 ευρώ.
Αμέσως μετά πήγα στο STRADIVARIOUS και ενώ είχε υπέροχα ρούχα και αξεσουάρ, ήμουν πολύ εγκρατής και πήρα μόνο ένα καρό πουκάμισο και ένα φουλάρι. Είναι see through, σε μπλε χρώμα και στο πίσω μέρος είναι πιο μακρύ. Επίσης έχει 2 κουμπάκια στα μανίκια για να τα μαζεύεις μέχρι τον αγκώνα. Στοίχιζε 12,95 ευρώ.
Φουλάρι από το STRADIVARIOUS μπορεί να πήρα ένα αλλά...γενικώς πήρα τρία!! Τα αγαπώ και είναι ότι πρέπει τώρα που ανοίγει ο καιρός αλλά έχει ακόμα ψυχρούλα. Με τη σειρά που τα βλέπετε στη photo το πρώτο είναι από BERSHKA και στοίχιζε 3,99 ευρώ, το δεύτερο είναι από STRADIVARIOUS και το πήρα για 1,99 ευρώ και το τρίτο είναι πάλι από BERSHKA και στοίχιζε 2,99 ευρώ.
Πήρα και δυο ζευγάρια παπούτσια, το ένα σε αθλητικό στυλ από το BERSHKA στα 12,99 ευρώ 
και το άλλο από το PULL&BEAR στα 25,99 ευρώ, κάτι γλυκύτατα loafers που ανυπομονώ να φορέσω.
Αυτά λοιπόν ήταν όλα, ελπίζω να πήρατε κάποιες ιδέες. 
Πείτε μου και εσείς αν σας άρεσαν ή τι ψωνίσατε τώρα τελευταία.
KISSES!!

2 σχόλια:

  1. hi, i'm a new follower on g+ and google friend connect, if you want visit my blog, the address is
    http://lafloppola.blogspot.it
    bye^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου,πολύ όμορφα όλα τους!!
    Αν θες ρίξε μια ματιά και στο blog μας http://beautylittlesecretssd.blogspot.gr
    Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή