a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2014

Πάει και ο Φεβρουάριος, πέρασαν και οι Απόκριες, άντε να έρθει το Πάσχα και μετά έφτασε και το καλοκαιράκι σιγά σιγά (Αμήν και πότε!). 
Σήμερα σας έχω τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε. 
Θα ξεκινήσω με προιόντα περιποίησης και το πρώτο είναι το COCOCARE 100% Coconut Oil που έχει πάρα πολλές χρήσεις αλλά εγώ το χρησιμοποιώ σαν μάσκα για τα μαλλιά μου. 
Το απλώνω σε στεγνά μαλλιά, φοράω το σκουφάκι μου και το αφήνω 2 ωρίτσες. Είναι λίγο μπελαλίδικο στο ξέβγαλμα, αλλά το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει. Αφήνει λαμπερά και πολύ ενυδατωμένα μαλλιά, αλλά το κυριότερο νιώθω τις άκρες μου πιο δυνατές, δεν κόβονται τόσο εύκολα όσο πριν. Το παρήγγειλα από iHerb http://www.iherb.com/Cococare-100-Coconut-Oil-4-oz-110-g/49178 . (Τιμή : 2,50 ευρώ)
Το επόμενο είναι από την εταιρεία BEAUTY FORMULAS και είναι το Nourishing Honey & Almond Facial Scrub (για όλους τους τύπους δέρματος).
 Ένα scrub προσώπου σε μορφή κρέμας, με αρκετά έντονους κόκκους κατά τη γνώμη μου (παρόλο που αναφέρει πως περιέχει ψιλούς) και κάνει πολύ καλή δουλειά.
(Τιμή : 3,50 ευρώ)
Τις μάσκες Collagen Crystal Eyelid Patch θα τις έχετε δει σίγουρα όσες με παρακολουθείτε.
Είναι πολύ οικονομικά patches για τα μάτια που δίνουν απίστευτη ενυδάτωση και χρησιμοποίησα αρκετά από αυτά μέσα στο μήνα. Τα αγοράζω από Ebay \http://www.ebay.com/itm/400635505061?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 . 
 (Τιμή : 1,20 ευρώ τα 5 τμχ)
Για την περιποίηση του σώματος επέλεξα τη LE PETIT MARSEILIAIS Θρεπτική Κρέμα Σώματος με βούτυρο καριτέ, γλυκό αμύγδαλο και έλαιο argan (για πολύ ξηρές επιδερμίδες).
 Έχει το πιο υπέροχο άρωμα, που μένει ακόμα και στα ρούχα και σε ταξιδεύει σε εξωτικούς προορισμούς. (Τιμή : 3,60 ευρώ)
Την παλέτα με τις 100 απίθανες αποχρώσεις από την E.L.F. COSMETICS που σας είχα δείξει σε παλαιότερο haul post δεν πέρασε ΟΥΤΕ μια ημέρα που δεν την χρησιμοποίησα. 
Πολύ ωραία απόδοση, ωραία χρώματα και καλή διάρκεια ακόμα και χωρίς primer. Το τελειότερο δώρο που μου στείλανε ποτέ! http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/palettes/100pc-eyeshadow-palette/invt/71605 
 (Τιμή : 18,30 ευρώ)
Ενέδωσα και εγώ τελικά στις μάσκαρα της ESSENCE και πήρα δυο, αλλά η μια ήταν αυτή που με κέρδισε και δεν είναι άλλη από την Lashes Go Wild Volume Mascara που σίγουρα όλες γνωρίζετε. 
Πολύ ωραίο βουρτσάκι για τέλειο όγκο. (Τιμή : 3 ευρώ)
Μετά έχω το L'OREAL Concealer True Match στην απόχρωση 2 Vanilla. 
Ένα concealer λεπτής υφής αλλά ταυτόχρονα πολύ καλής κάλυψης. Είναι σταθερό για αρκετές ώρες και δίνει πολύ ωραίο φως κάτω από τα μάτια. (Τιμή : 13,50 ευρώ) 
Το καλύτερο απ' όλα ήταν το JORDANA Lipstick 064 Holiday Red, το παρήγγειλα από το Beauty Joint http://beautyjoint.com/lips/lipstick/jordana-lipstick , και είναι ένα εκπληκτικό κόκκινο-φούξια κραγιόν. 
Κάθε φορά που το φορούσα όλοι με ρωτούσαν ποιο είναι. (Τιμή : 1,20 ευρώ)
Το συνδύαζα με το LANCOME Contour Pro Lip Colouring Stick With Brush 105 Rouge Bordeaux, ένα πολύ σταθερό μαλακό μολύβι με πινελάκι. 
(Τιμή : δεν θυμάμαι, το έχω πολύ καιρό)
Και για το τέλος έχω δυο πινελάκια από Ebay http://www.ebay.co.uk/itm/390730660128?var=660193500079&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 . Πολύ μαλακά stippling πινελάκια, οικονομικά, τα καταευχαριστήθηκα όλο το μήνα. Το ένα είναι κοφτό μπροστά και το χρησιμοποιούσα για να απλώνω το concealer
και το άλλο είναι στρογγυλεμένο και με αυτό τοποθετούσα το highlighter σε υγρή μορφή. 
(Τιμή : 0,90 ευρώ το ένα)
Αυτά ήταν όλα, πείτε μου και εσείς ποιο ήταν το πιο αγαπημένο σας προιόν για το Φεβρουάριο.
Φιλάκια πολλά!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου