a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Η Συλλογή Μου Με Τα Επώνυμα Αρώματα

Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω τη συλλογή μου με επώνυμα αρώματα. Κάποια από αυτά τα παίρνω για χρόνια ολόκληρα και δεν τα αλλάζω, παρόλο που δοκιμάζω και καινούρια κατά καιρούς.
Θα ξεκινήσω με τις πιο βαριές και χειμωνιάτικες συνθέσεις και μετά θα περάσουμε στα πιο ανάλαφρα και δροσερά που χρησιμοποιώ συνήθως την άνοιξη και το καλοκαίρι.
Τα αρώματα περιέχουν κάποιες νότες. Αρχικά τις νότες κορυφής που είναι οι πρώτες που οσμιζόμαστε και οι πρώτες που εξατμίζονται. Είναι η πρώτη εντύπωση που μας αφήνει ένα άρωμα. Οι μεσαίες νότες είναι η καρδιά του αρώματος και διαρκούν φυσικά πολύ περισσότερο. Και τέλος, οι νότες βάσης που μένουν μέχρι να εξατμιστεί εντελώς το άρωμα, τελειοποιούν και καθυστερούν την αποδυνάμωση του αρώματος.
Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε...Το πρώτο και αγαπημένο για πριν, για τώρα και για τα επόμενα χρόνια που θα έρθουν είναι το BURBERRY LONDON.
Ένα υπέροχο λουλουδάτο γλυκό άρωμα με γιασεμί στις μεσαίες νότες. Ξεκινάει με τριαντάφυλλο, αγιόκλημα και μανταρίνι και καταλήγει με musk, σανδαλόξυλο και πατσουλί. Δεν έχω λόγια γι' αυτό το άρωμα, το έχω πάρει πολλές φορές και όσα και αν δοκιμάσω αυτό δεν θα λείπει ποτέ από τη συλλογή μου.
Το επόμενο είναι το HUGO BOSS DEEP RED.
 Ένα πολύ έντονο φρουτώδες και λουλουδάτο άρωμα για γυναίκες με έντονη προσωπικότητα. Με μανταρίνι, μαύρη σταφίδα, σαγκουίνι και αχλάδι στις νότες κορυφής. Η φρεσκάδα που το συνοδεύει οφείλεται στον ιβίσκο, στο ginger και στην φρέζια και το ξυλώδες φινίρισμα του στο σανδαλόξυλο, στον κέδρο, στο musk και στη βανίλια. 
Άλλο ένα που αγοράζω για χρόνια είναι το CHRISTIAN DIOR J'ADORE.
Το λατρεύω πραγματικά, άλλωστε δεν είναι τυχαίο το όνομα του. Ένα πολυτελές άρωμα, γλυκό και αισθησιακό. Με μανόλια, πεπόνι, ροδάκινο, αχλάδι, περγαμόντο και μανταρίνι στις νότες κορυφής και δαμάσκηνο, βιολέτα, ορχιδέα, φρέζια, γιασεμί, και τριαντάφυλλο στις μεσαίες νότες. Το musk, η βανίλια, ο κέδρος και το βατόμουρο στις νότες βάσης αφήνουν όλη τη γλύκα του αρώματος.
To MAX MARA είναι το πρώτο και νομίζω το μοναδικό άρωμα του γνωστού οίκου μόδας.
Ένα άρωμα περίπλοκο με ginger και εσπεριδοειδή στις νότες κορυφής. Η μανόλια, το musk και η ορχιδέα στην καρδιά του εναρμονίζονται τέλεια με το ζαχαροκάλαμο στη βάση του.
Έχω και δυο αρώματα από δυο γυναικάρες τις showbiz, τα οποία όμως δεν με έχουν ξετρελάνει για να πω την αλήθεια. Το JENNIFER LOPEZ LIVE που είναι ένα γλυκό και χαρούμενο αρωματάκι
με ανανά, πορτοκάλι και λεμόνι στις νότες κορυφής. Όλος ο ρυθμός του αρώματος οφείλεται στην καρδιά που περιέχει παιώνια, κόκκινη σταφίδα και βιολέτα και η γλυκιά και ζεστή αίσθηση της βάσης στο σανδαλόξυλο, στην καραμέλα και στη βανίλια. 
Η KATE MOSS και το VELVET HOUR μας ταξιδεύουν στα μονοπάτια της νύχτας
με το μαύρο πιπέρι, τη φρέζια και το θυμίαμα στις νότες κορυφής. Στις μεσαίες νότες το πατσουλί και το μοσχοκάρυδο ενώ στη βάση το σανδαλόξυλο, το κεχριμπάρι και ξυλώδεις συμφωνίες.
Το PACO RABANNE ULTRAVIOLET μας έχει σημαδέψει οικογενειακώς.
Το έχουμε πάρει και ξαναπάρει πολλές φορές εγώ, η αδερφή μου και η μητέρα μου!! Ένα άρωμα ανατολίτικο που όπως καταλάβατε δεν έχει ηλικία. Το βερίκοκο, ο κορίανδρος, το πιπέρι, το φρέσκο αμύγδαλο, η πορτοκαλί πιπεριά και το ξύλο τριανταφυλλιάς δημιουργούν έναν απρόσμενο συνδυασμό για την κορυφή. Η βιολέτα, το γιασεμί και το τριαντάφυλλο στην καρδιά του δίνουν το λουλουδάτο στίγμα του και το κεχριμπάρι, το πατσουλί, η βανίλια και ο κέδρος τον αισθησιασμό των ξύλων στη βάση. Ανυπέρβλητο!! 
Τα επόμενα είναι πιο ανάλαφρα, με πρώτο και καλύτερο το LANVIN MARRY ME.
 Ένα άρωμα που το μύρισα τη μια στιγμή και την επόμενη έτρεξα να το αγοράσω και από τότε δεν έχει λείψει ποτέ από τη συλλογή μου. Άρωμα ρομαντικό και αγαπησιάρικο που σου ανεβάζει τη διάθεση. Με εκπληκτικό συνδυασμό από πικρό πορτοκάλι, φρέζια και ροδάκινο στην κορυφή. Μια αισθησιακή καρδιά από γιασεμί, τριαντάφυλλο και μανόλια που ενώνεται με το musk, τον κέδρο και το κεχριμπάρι της βάσης.
Άλλο ένα που με έχει σημαδέψει είναι το ESTEE LAUDER PLEASURES.
 Ένα μπουκέτο από φρέσκα λουλούδια κλεισμένα σε ένα μπουκάλι. Φρέζια, βιολέτα, ροζ πιπέρι και κόκκινα βατόμουρα είναι λίγα από τα αιθέρια έλαια που περιέχει στην κορυφή. Δεν είναι λίγα και αυτά που περιέχει στην καρδιά του...παιώνια, τριαντάφυλλο, γιασεμί, κρίνα και γεράνι. Όλα αυτά μαζί δένουν υπέροχα με το σανδαλόξυλο, το πατσουλί, το musk και τον κέδρο στη βάση.
Το OH! DE MOSCHINO ήταν το πρώτο επώνυμο άρωμα που ήρθε στην κατοχή μου και παρόλο που δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, μου θυμίζει μια άλλη εποχή και το θέλω στη συλλογή μου.
Είναι λουλουδάτο και αυτό, με μανταρίνι, περγαμόντο και ξύλο τριανταφυλλιάς στην κορυφή. Κάποια από τα αιθέρια έλαια της καρδιάς είναι η ίριδα, ο λωτός, τα κρίνα, η παιώνια και τα κυκλάμινα. Τέλος καταλήγει στη ζεστασιά του σανδαλόξυλου, του ηλιοτρόπιου και του musk.
Ένα άρωμα που αναζήτησα όταν το μύρισα σε μια γνωστή μου, ήταν το RALPH LAUREN RALPH.
Άλλο ένα λουλουδάτο και φρουτώδες άρωμα με μήλο και μανταρίνι στην κορυφή, μανόλια και φρέζια στην καρδιά και musk στη βάση του. Απλό αλλά τόσο ιδιαίτερο.
Για το τέλος, έχω ένα άρωμα που φοράω τις μέρες που θέλω κάτι διαφορετικό. Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα αντρικά αρώματα και πολλές φορές τα βρίσκω πιο ενδιαφέροντα από τα γυναικεία. Το HUGO BOSS IN MOTION είναι ένα από αυτά, φρέσκο και αισθησιακό.
Πορτοκάλι, βασιλικός και περγαμόντο στην κορυφή. Μοσχοκάρυδο, κανέλα, ροζ πιπέρι και κάρδαμο στην καρδιά. Musk, σανδαλόξυλο και ξυλώδεις νότες στη βάση. Υπέροχο!!
Αυτά είναι όλα, για κάποιες πολλά για κάποιες άλλες λίγα...Πείτε μου και εσείς τη γνώμη σας αν έχετε ή αν θέλετε να δοκιμάσετε κάποιο από αυτά. 
Θα θέλατε να κάνω και ένα post με τα πιο οικονομικά αρώματα που έχω;
Φιλιά σε όλες!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου