a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Dual No Transfer Lipstick TOMMY G - REVIEW

Σήμερα θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα μου Dual No Transfer Lipstick της TOMMY G. 
Είναι lip creams που μένουν πραγματικά πάρα πολλές ώρες στα χείλη, αφού είναι ανεξίτηλα. Θα φάτε, θα πιείτε, θα φιληθείτε και αυτά θα παραμείνουν αναλλοίωτα. Δεν μαζεύουν στο εσωτερικό των χειλιών και όταν αρχίσουν να φεύγουν αυτό γίνεται ομοιόμορφα. Δεν μπορώ να πω ότι ξηραίνουν τα χείλη, αλλά αν τα φοράτε καθημερινά τότε σίγουρα θα σκάσουν και θα φαίνεται άσχημο το αποτέλεσμα. 
Έρχονται σε συσκευασίες σαν αυτές των lip gloss με το κλασικό βουρτσάκι, το οποίο είναι καμπυλωτό και λίγο μεγαλούτσικο έτσι ώστε να βολεύει ως προς την εφαρμογή. 
Στην μια άκρη της συσκευασίας έχει ένα διάφανο gloss με πινελάκι που μπορείτε να εφαρμόσετε πάνω από το κραγιόν αφού στεγνώσει φυσικά, για να ενυδατώσετε τα χείλη σας και να κάνετε το αποτέλεσμα πιο λαμπερό, αλλά σίγουρα αυτό θα μειώσει τη σταθερότητα του. 
Κυκλοφορεί σε 22 αποχρώσεις όπου άλλες είναι matte και άλλες ελαφρώς shimmer, αλλά σίγουρα όποια και να διαλέξετε θα σας δώσει έντονο χρώμα. Εγώ έχω τις 6 από αυτές και πάμε να σας τις δείξω.
Με τη σειρά που εμφανίζονται στη φωτογραφία Ν.16 (βαθύ κόκκινο), Ν.07 (φωτεινό κόκκινο), Ν.08 (μπορντώ - μοβ) Ν.12 (καθαρό φούξια, το αγαπημένο μου), Ν.21 (έντονο ροζ), Ν.05 (απαλό ροζ).
(Τιμή : 13 ευρώ)
Αν τα έχετε δοκιμάσει πείτε μου και εσείς τη γνώμη σας ή κάποια άλλη απόχρωση να μου προτείνετε.
Φιλάκια κοριτσάκια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου