a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

EMPTIES #1

Το πρώτο Εmpties post είναι εδώ.
Επιτέλους για να μπορέσω να τα πετάξω!! Έχει πλάκα τελικά να κρατάς άδειες συσκευασίες...στο τσακ με προλάβαινα κάθε φορά που τελείωνε κάτι και από συνήθεια κατευθυνόμουν προς τον κάδο σκουπιδιών.
Τα περισσότερα από αυτά τα έχετε ήδη δει σε κάποιο παλαιότερο post. Πάμε όμως να τα δούμε αναλυτικά.
Θα ξεκινήσω με προιόντα για τα μαλλιά και το πρώτο είναι η WELLAFLEX SHINY HOLD HAIRSPRAY. 
Υπόσχεται πολύ δυνατό κράτημα και λαμπερά μαλλιά από την πρώτη κιόλας χρήση. Θα συμφωνήσω απόλυτα. Είναι μια λακ με πολύ δυνατό κράτημα που δεν ''κοκαλώνει'' όμως τα μαλλιά και δεν τα θαμπώνει, αντιθέτως τους δίνει υπέροχη λάμψη. Επίσης δεν έχει ενοχλητικό και βαρύ άρωμα. Είναι ένα από τα πολλά μπουκάλια που πετάω και θα συνεχίσω να την αγοράζω για πολύ καιρό ακόμα. Συνήθως την βάζει 1+1 δώρο στα Hondos Center και φροντίζω να προμηθεύομαι αρκετές ώστε να μην ξεμένω. (Τιμή : 6 ευρώ)
Για την PANTENE Μάσκα Μαλλιών Επανόρθωσης Φθοράς 2 Λεπτών για βαμμένη τρίχα έχω κάνει  review εδώ που δεν το λες και κολακευτικό...
Αρκεί να σας αναφέρω πως με βοήθησε να ξυρίσω με περίσσια ευκολία τα πόδια μου!! Εννοείται ότι δεν θα την ξαναγοράσω ποτέ!! (Τιμή : 7,30 ευρώ)
Το επόμενο είναι ένα δείγμα που βρήκα κάπου παραπεταμένο μέσα στο σπίτι και είπα να το δοκιμάσω, αν και δεν πολυχρησιμοποιώ μαλακτικές. Είναι το PANTENE AQUA LIGHT CONDITIONER με ελαφριά σύνθεση, για ανάλαφρα μαλλιά, σχεδόν χωρίς βάρος. 
Δεν μπορώ να πω πως έμεινα ευχαριστημένη, γενικά εγώ και τα PANTENE δεν τα πάμε καθόλου καλά. Έπρεπε να βάλω σχεδόν όλη τη συσκευασία (75 ml) για να να ξεμπερδευτούν τα μαλλιά μου και δεν μου τα ενυδάτωσε καθόλου. Βέβαια για να λέμε και του στραβού το δίκιο, λογικά (αν και δεν το αναφέρει) μάλλον προορίζεται για λιπαρά μαλλιά λόγω της ελαφριάς του σύνθεσης. (Τιμή : 5 ευρώ)
Για τον καθαρισμό του προσώπου μου τελείωσα ακόμη μια συσκευασία από το GARNIER NUTRITIONIST CLEAN DETOX GEL Καθαρισμού Πολλαπλής Δράσης με μέντα και σταφύλι. 
Ένα από τα καλύτερα υγρά σαπούνια που έχω δοκιμάσει. Υπόσχεται πως αφαιρεί το μακιγιάζ και αφήνει την επιδερμίδα φυσικά ενυδατωμένη και όντως το κάνει. Αφαιρεί ακόμα και τη μάσκαρα!! Στα συν ότι διαρκεί πολύ, έχει και αντλία για ελεγχόμενη χρήση και αρκετά συχνά το βάζουν -40% (Τιμή : 6,30 ευρώ)
Το επόμενο είναι η NIVEA Λοσιόν Για Ματ Όψη με άλγη ωκεανού. 
Μια λοσιόν που αφήνει εντελώς ματ αποτέλεσμα και πραγματικά με εξέπληξε, δεν το περίμενα. Είναι για λιπαρές επιδερμίδες, αλλά εγώ δεν το πρόσεξα, αλλιώς δεν θα την αγόραζα, γιατί έχω μικτό προς ξηρό δέρμα. Αλλά για όσες ταιριάζει στην επιδερμίδα σας κορίτσια μην διστάσετε να την δοκιμάσετε. (Τιμή : 5,70 ευρώ)
Η OLAY ESSENTIALS COMPLETE CARE NIGHT CREAM απλά πέρασε αδιάφορα από τη ζωή μου. 
Ούτε με εντυπωσίασε αλλά ούτε και με χάλασε. Ίσως την ήθελα λίγο πιο ενυδατική αλλά αυτό το κακό έχουν τα προιόντα που είναι για όλους τους τύπους δέρματος. Το σίγουρο είναι ότι είναι ακριβή για αυτά που προσφέρει, μια απλά ενυδατική νυκτός είναι και δεν θα την ξαναπάρω. (Τιμή : 16,50 ευρώ)
Ακόμα μια συσκευασία από τα αγαπημένα μου υγρά μαντηλάκια SEPTONA CHAMOMILE έφτασε στο τέλος της. 
Υπέροχα, απαλά μωρομάντηλα, αρκετά εμποτισμένα και αφαιρούν και το μακιγιάζ τις ημέρες που βιάζομαι. (Τιμή : 4,70 ευρώ τα 3 τμχ)
Και τέλος η αγαπημένη μου LE PETIT MARSEILAIS Θρεπτική Κρέμα Σώματος με βούτυρο καριτέ, γλυκό αμύγδαλο και έλαιο argan. 
Θεικό άρωμα, απαλή επιδερμίδα και υπέροχη ενυδάτωση χωρίς να κολλάει. Ήδη χρησιμοποιώ την επόμενη συσκευασία και αυτό τα λέει όλα. (Τιμή : 3,60 ευρώ)
Μέχρι το επόμενο post...
Φιλάκια πολλά και να περνάτε καλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου