a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

My Night Routine - Τι Προιόντα Χρησιμοποιώ Κάθε Βράδυ

Κορίτσια σήμερα έχουμε τη συνέχεια του προηγούμενου post και θα σας δείξω πως αφαιρώ το μακιγιάζ μου κάθε βράδυ και κατόπιν πως περιποιούμαι την επιδερμίδα μου.
Σε πρώτη φάση εφαρμόζω ένα δίσκο ντεμακιγιάζ καλά εμποτισμένο με το SEVENTEEN 2-Phase Eye And Lip Make-up Remover στα βλέφαρα μου και αφήνω για μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να ''λιώσει'' η μάσκαρα. (Τιμή : 5,60 ευρώ)
Με απαλές κινήσεις αφαιρώ όσο περισσότερο μακιγιάζ μπορώ. Το συγκεκριμένο είναι ένα διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών που αφαιρεί πολύ καλά ακόμα και την αδιάβροχη μάσκαρα. 
Ακριβώς το ίδιο κάνω και για το υπόλοιπο πρόσωπο μόνο που εδώ χρησιμοποιώ το L'OREAL Ideal Soft Νερό Καθαρισμού Micellaire (ξηρή και ευαίσθητη επιδερμίδα).
(Τιμή : 5,50 ευρώ)
Δεν χρειάζεται να σας πω πολλά γι' αυτό, όλες ξέρετε πόσο αποτελεσματικό είναι.
Για να αφαιρέσω τα υπολείμματα χρησιμοποιώ το υγρό σαπούνι καθαρισμού GARNIER Nutritionist Clean Detox με μέντα και σταφύλι (για όλους τους τύπους δέρματος) που έχει αντιοξειδωτική δράση. (Τιμή : 6,30 ευρώ)
Μετά περνάω στην περιποίηση και επειδή λόγω της δουλειάς μου είμαι πολλές ώρες μέσα στην ημέρα βαμμένη, θέλω να ενυδατώνω πολύ καλά την επιδερμίδα μου. 
Εφαρμόζω λοιπόν στα μάτια την ίδια κρέμα που σας έδειξα και στο προηγούμενο post τη L'OREAL Triple Active Eyes (Τιμή : 8,50 ευρώ)
και μετά για όλο το πρόσωπο έχω δυο επιλογές που συνήθως εναλλάσω, ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας μου.
Η πρώτη είναι η OLAY Essentials Complete Care Night Cream (για όλους τους τύπους δέρματος) που είναι μια πολύ ελαφριά ενυδατική κρέμα νυκτός, τίποτα το ιδιαίτερο για τα χρήματα που κοστίζει. (Τιμή : 16,50 ευρώ)
και η δεύτερη είναι το 21st CENTURY Vitamin E Oil που είναι ένα εξαιρετικό 100% λάδι βιταμίνης Ε και αφήνει ένα δέρμα ΟΝΕΙΡΟ!! (Τιμή : 5,50 ευρώ)
Το χρησιμοποιώ όσες φορές νιώθω πολύ ξηρό το δέρμα μου. Σας έχω κάνει και σχετικό 21th Century Health Care Vitamin E Oil Review
Αυτά για την ώρα και μέχρι την επόμενη φορά...Φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου