a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Tea Tree Oil NATURE'S ALCHEMY - REVIEW

Καλημέρα (ορίστε;;; δεν θέλω σχόλια, για κάποιες έιναι ακόμα πρωί...) κορίτσια μου!!
Σήμερα έχω ένα γρήγορο postάκι για το αγαπημένο μου (πλέον) Tea Tree Oil που ήρθε πρόσφατα στα χεράκια μου από το iHERB.
Πρόκειται για ένα 100% αγνό έλαιο που μυρίζει αφόρητα απαίσια (βρώμα, βρώμα πω πω βρώμα), αλλά είναι σιγουράκι για να εξαφανίσετε σπυράκια μέσα σε ένα μόλις βράδυ!! Και όταν λέω σπυράκια δεν εννοώ μόνο τα μικρά ανώδυνα, αλλά και τους κρατήρες με τη λάβα που εμφανίζονται ξαφνικά και σου χαλάνε τη μέρα.
Εγώ ευτυχώς δεν έχω και δεν είχα ποτέ πρόβλημα ακμής, αλλά συχνά πυκνά εμφανίζονται κάποια σπυράκια. Με μια μπατονέτα τοποθετώ τοπικά μια απειροελάχιστη ποσότητα πάνω στο κακό σπυρί πριν πέσω για ύπνο και το πρωί ξημερώνει μια άλλη μέρα!! Ακόμα και στα σπυράκια που είναι λίγο επίμονα σίγουρα μειώνεται ο όγκος και εξαφανίζεται η κοκκινίλα που τα περιβάλλει.
Σίγουρα όλες ξέρετε ότι έχει ένα ίδιο στα THE BODY SHOP αλλά σίγουρα δεν έχει την ίδια τιμή. Το συγκεκριμένο έχει μόλις 3,60 ευρώ και έρχεται σε συσκευασία των 15 ml  http://www.iherb.com/Nature-s-Alchemy-Tea-Tree-Essential-Oil-5-oz-15-ml/5752
Όσες έχετε θέμα να το δοκιμάσετε οπωσδήποτε.
Φιλάκια πολλά και να περνάτε καλά κοριτσάρες!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου