a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

EMPTIES #3

Γεια σας αγαπημένες!! Άλλο ένα empties post είναι εδώ.
Τελείωσα ένα WELLAFLEX CURLS & WAVES Fresh-up spray για κράτημα έως και 24 ώρες. Πρόκειται για ένα ελαφρύ gel-spray που χρησιμοποιώ κάθε μέρα για να φρεσκάρω τα σγουρά μαλλιά μου. Είναι το δεύτερο που τελειώνω και ήδη έχω προμηθευτεί το επόμενο. (Τιμή : 5,49 ευρώ)
Τα μαλλιά μου τα βάφω μόνη μου εδώ και χρόνια οπότε τελείωσα ένα FARCOM OXYCREAM 40 Volumes. Έχω χρησιμοποιήσει και άλλα κατά καιρούς αλλά το συγκεκριμένο είναι το καλύτερο. Καταρχήν μυρίζει φράουλα!! Είναι αρκετά πηχτό ώστε να μην τρέχει η βαφή και φυσικά συμπληρώνει τη βαφή μου ώστε να έχω το ξάνοιγμα που θέλω. Μπορώ να το αναμείξω με οποιαδήποτε βαφή και είναι πολύ οικονομικό.
(Τιμή : 1,80 ευρώ)
Είχα πάρει με προσφορά 1+1 δώρο ακόμη δυο αφρόλουτρα από τη NIVEA. Τελείωσα και τις δυο συσκευασίες από το Hawaiian Flower & Oil. Δεν ενθουσιάστηκα όμως, όπως με το Happy Time που σας είχα δείξει στα προηγούμενα empties. Έχει έντονα λουλουδάτο άρωμα και μικροσκοπικές πέρλες που περιέχουν λάδι για ενυδάτωση και παρόλα αυτά δεν ενυδατώνει όσο το προηγούμενο. (Τιμή : 2,80 ευρώ)
Ξέθαψα ένα body butter που κάποια στιγμή είχε δώρο ένα περιοδικό, που δεν θυμάμαι καν ποιο ήταν και αποφάσισα να το τελειώσω πριν λήξει. Είναι από τη MACROVITA με ελαιόλαδο και λευκό τσάι και αναφέρει πως είναι αντιγηραντικό. Τα περισσότερα συστατικά που περιέχει είναι βιολογικής καλλιέργειας και φυσικά δεν περιέχει parabens. Είναι και cruelty free. Το άρωμα του είναι χαρακτηριστικό (έντονο και αδιάφορο) όπως όλα τα προιόντα με τσάι αλλά είναι πολύ ενυδατικό και απορροφάται άμεσα. (Τιμή : Δεν γνωρίζω αφού ήταν δώρο, αλλά απ' ότι είδα στα Hondos Center είναι ψιλοακριβούτσικα προιόντα)
Για την TOMMY G CC Cream σας έχω μιλήσει αρκετές φορές, έχω κάνει και review εδώ. Τελείωσα τη Νο1 για ξηρές επιδερμίδες και ήδη χρησιμοποιώ τη Νο2 για μικτές επιδερμίδες που νομίζω πως μου ταιριάζει καλύτερα τελικά. (Τιμή : 12,90 ευρώ)
Δοκίμασα ένα δειγματάκι από τη BODYFARM, τη θρεπτική κρέμα νύχτας με αβοκάντο για όλους τους τύπους δέρματος. Απαίσια υφή και απαίσια μυρωδιά!! Δεν απορροφάται καθόλου εύκολα και η μυρωδιά της είναι τόσο έντονη που δεν υποφέρεται. (Τιμή : 15 ευρώ περίπου απ' ότι είδα στα Hondos Center)
Σε προηγούμενο haul σας έδειξα τις μάσκες από IHERB που πήρα από την κατηγορία Trials για να τις δοκιμάσω. Χρησιμοποίησα την Pomegranate Collagen Essence Mask με αντιοξειδωτική δράση για σύσφιξη και ενυδάτωση. Ότι υπόσχεται όντως το κάνει και το καλύτερο είναι πως χρησιμοποιείται ζεστή ή κρύα αναλόγως τα κέφια. Πριν τη χρήση μπορείτε να τη βάλετε στο ψυγείο ή σε βραστό νερό (με το φακελάκι). Εγώ την έβαλα στην κατάψυξη και τσίτωσε το μαγουλάκι!! (Τιμή : 0,50 ευρώ το σετ των δυο)
Για το τέλος μια οδοντόκρεμα από την ORAL B Pro-Expert Πολλαπλή Προστασία. Έχει τέλεια γεύση (όπως ακριβώς είναι το Listerine στη θαλασσί συσκευασία) και περιέχει μικροσφαιρίδια που σου κάνουν ελαφριά απολέπιση στα ούλα. (Τιμή : 3,50 ευρώ)
Αυτά ήταν όλα για την ώρα. Φιλάκια!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου