a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 13 Απριλίου 2014

HONDOS CENTER HAUL

Σήμερα σας έχω ένα haulaki από Hondos Center. 
Τις τελευταίες μέρες πέτυχα πολύ καλές προσφορές και είπα να σας δείξω τι πήρα. Κάποια από αυτά τα έχω ξαναγοράσει και άλλα θα τα δοκιμάσω για πρώτη φορά. Πάμε να τα δούμε αναλυτικά.
Πρώτα θα ξεκινήσω με τα προιόντα μαλλιών που είναι και τα περισσότερα. Έχετε καταλάβει προφανώς, πόσο προσέχω τα μαλλιά μου και συνεχώς δοκιμάζω καινούρια προιόντα μέχρι να ανακαλύψω τα ιδανικά για το δικό μου τύπο μαλλιών.
Πήρα το GLISS Total Repair Κρέμα Επανόρθωσης και Λάμψης με Υγρή Κερατίνη που είναι εκπληκτικό!! Το παίρνω κατά διαστήματα από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε, ούτε και εγώ δεν θυμάμαι πόσα χρόνια πριν. Πρόκειται για μια κρέμα με shimmer που δεν ξεβγάζεται και ξεμπλέκει τόσο εύκολα τα μαλλιά μου, χαρίζοντας απίστευτη λάμψη και απαλότητα. Έχει το κλασικό άρωμα που έχουν όλα τα προιόντα GLISS. (Τιμή : 5,70 ευρώ αλλά το είχε -40% και το πήρα 3,40 ευρώ)
Επόμενο είναι πάλι μια κρέμα που δεν ξεβγάζεται για τα μαλλιά, το SUNSILK Curl Lock Εντυπωσιακές Μπούκλες. Επίσης ένα προιόν που αγοράζω εδώ και χρόνια (από τότε που ήταν ORGANICS!!) καθώς είναι πολύ οικονομικό και κάνει πολύ καλή δουλειά. Τα φυσικά μαλλιά μου είναι σπαστά και όποτε θέλω να τα κάνω μπούκλες με βοηθάει πάρα πολύ. Κρατάει ενυδατωμένες τις μπούκλες αποτρέποντας το φριζάρισμα και τους χαρίζει σχήμα και κράτημα χωρίς να κοκαλώνει, όπως συνήθως κάνουν οι αφροί. (Τιμή : 2,60 ευρώ αλλά το είχε -50% και το πήρα 1,30 ευρώ)
Πήρα ένα ακόμα Gel-Spray Curls and Waves από τη WELLAFLEX. Συνήθως το χρησιμοποιώ την επόμενη μέρα που έχω φτιάξει τα μαλλιά μου μπούκλες για να τα φρεσκάρω μιας και δεν μπορώ να ξαναβάλω κρέμα γιατί θα βαρύνουν. (Τιμή : 4,70 ευρώ αλλά το είχε -30% και το πήρα 3,30 ευρώ)
Και τελευταίο για τα μαλλιά είναι η λακ που χρησιμοποιώ αυτό το διάστημα, η WELLAFLEX Shiny Hold No5. Δίνει στα μαλλιά μια ανεπαίσθητη λάμψη και τα κρατάει στη θέση τους όλη μέρα. Είχε στη μικρή συσκευασία +60% δωρεάν προιόν και επιπλέον 1+1 δώρο και φυσικά επωφελήθηκα. (Τιμή : 5 ευρώ για δυο λακ 400 ml απίστευτη προσφορά)
Μετά πήρα διάφορα προιόντα για το σώμα και ένα από αυτά είναι ο αφρός GILETTE Satin Care with Aloe Vera για ευαίσθητες επιδερμίδες. Τον είχα ξαναπάρει πολύ παλιά και από ότι θυμάμαι μου άρεσε. (Τιμή : 4,70 ευρώ αλλά το είχε 1+1 δώρο και πήραμε από ένα με μια φίλη μου)
Πήρα δυο Body Butter, της εταιρείας COTTON TREE. Η αλήθεια είναι ότι δεν τα είχα ξαναδεί μέχρι τώρα πουθενά, πιθανόν να είναι καινούρια. Αλλά βρε κορίτσια αυτή η μυρωδιά τους είναι πραγματικά απίστευτη!! Ειδικά το Mango αν σας αρέσουν οι φρουτένιες μυρωδιές θα σας ξετρελάνει. Το Cocoa μυρίζει σοκολάτα και έχει εξίσου ωραίο άρωμα. Είναι πηχτό και υποθέτω θα είναι αρκετά ενυδατικό.
(Τιμή : 4,80 ευρώ αλλά το είχε 1+1 δώρο)
H πούδρα PAGLIERI FELCE AZZURRA Classico είναι σταθερή αξία για εμένα. Την χρησιμοποιώ ειδικά το καλοκαίρι, στις μπαλαρίνες μου και γενικά στα κλειστά παπούτσια για να μην ιδρώνουν τα πόδια μου. Μυρίζει καθαριότητα. (Τιμή : 2 ευρώ)
Και τέλος πήρα το GARNIER Pure Active Fruit Energy Αναζωογονητικό Gel Καθαρισμού για λιπαρές επιδερμίδες. Τα καθαριστικά προσώπου GARNIER τα προτιμώ έτσι και αλλιώς αλλά το συγκεκριμένο δεν το είχα δοκιμάσει γιατί έχω κανονική-ξηρή επιδερμίδα. Έχει όμως τόσο ωραίο άρωμα και είπα να το πάρω μιας και τώρα που θα ζεστάνει ο καιρός θα ιδρώνω περισσότερο και θα εκκρίνεται περισσότερο σμήγμα στο πρόσωπο μου. (Τιμή : 5 ευρώ αλλά το είχε -50% και το πήρα 2,50 ευρώ)
Είμαι πολύ ευχαριστημένη με τις τιμές των αγορών μου και θα τα ευχαριστηθώ σίγουρα. 
Εσείς έχετε βρει καμιά καλή προσφορά εκεί έξω;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου