a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Must Have Lipsticks for this Summer

Σήμερα θα δούμε απίθανα χρώματα κραγιόν για το Καλοκαίρι (και την Άνοιξη). Ελπίζω να σας αρέσουν αυτά που έχω στη συλλογή μου και να πάρετε ιδέες.
Θα ξεκινήσω με το πιο οικονομικό απ' όλα που το έχω πάρει από Ebay εδώ. Θα βρείτε πολλές αποχρώσεις, εγώ έχω το νούμερο 07, ένα ανοιχτό κοραλλί. Στη συσκευασία του περιέχει και ίδιο lip-gloss. Αν και λέει πως είναι αδιάβροχο δεν ισχύει αλλά είναι ένα πολύ ωραίο ενυδατικό κραγιόν. (Τιμή : 2,10 ευρώ)
Αμέσως μετά έχω τέσσερις αποχρώσεις από τα L'OREAL Caresse που μοιάζουν πιο πολύ με lip-balm παρά με κραγιόν. Με βολεύουν όμως τις μέρες που θέλω ένα απαλό χρώμα στα χείλη και full ενυδάτωση. Έχω τις αποχρώσεις (όπως φαίνονται στα swatches της φωτογραφίας) No201 Flirty Violet, No401 Rebel Red, No06 Aphrodite Scarlet και No301 Dating Coral. (Τιμή : 14 ευρώ)
Το πιο υπέροχο φούξια είναι από τα L'OREAL Color Riche το No288 Intense Fuchsia. Δεν έχω λόγια να το περιγράψω, μιλάει από μόνο του!! Από την ίδια σειρά έχω και το No379 Sensual Rose που είναι ροζ με χρυσά shimmer. 
Τα επόμενα είναι από την AVON και νομίζω πως δεν κυκλοφορούν πια (αν γνωρίζει κάποια ας με ενημερώσει). Έχω τις αποχρώσεις Rainkissed Rose, ένα έντονο κοραλλί και Cool Peach, ένα γλυκό ροδακινί. Τα έχω χρόνια και τα έχω καταευχαριστηθεί. Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι πως δεν έχουν χαλάσει, μυρίζουν υπέροχα όπως την πρώτη μέρα. 
Πρόσφατο απόκτημα είναι το No33 από τη LOVIE. Είναι ματ αλλά οχι από αυτά που στεγνώνουν τα χείλη. Το αγαπώ και σίγουρα θέλω να αποκτήσω και άλλα.
(Τιμή : 2,50 ευρώ)
Το μοναδικό κόκκινο που θα σας δείξω γιατί δεν πολυφοράω το καλοκαίρι, είναι το JORDANA No064 Holiday Red. Ένα υπέροχο κόκκινο με μπλε υποτόνους (φουξίζει λίγο) και μυρίζει πεπόνι. Ανήκει στην κλασική σειρά, παρόλα αυτά είναι πολύ σταθερό και ακόμα και όταν το αφαιρέσετε αφήνει stain. (Τιμή : 1,20 ευρώ)
Από την κλασική σειρά της SEVENTEEN το No404 είναι ένα ενυδατικό φούξια που φοριέται άνετα και πρωί για όσες δεν τολμούν τα πολύ έντονα, αλλά θέλουν να εντυπωσιάσουν.
(Τιμή : 9,90 ευρώ)
Τα TOMMY G Dual No Transfer Lipstick σας τα έχω ξαναδείξει εδώ. Οι αποχρώσεις No12 και No21 είναι άκρως καλοκαιρινές. Πολύ σταθερά, ματ κραγιονάκια που δεν φεύγουν με τίποτα!! (Τιμή : 13 ευρώ)
Για το τέλος KORRES Mango Butter Lipstick No45 Coral. Μοιάζει και αυτό περισσότερο με lip-balm, πολύ ενυδατικό. Πλέον έχει αλλάξει συσκευασία και είναι μαύρη. (Τιμή : 10,40 ευρώ)
Τα έχετε δοκιμάσει; Έχετε να μου προτείνετε κάποιο άλλο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου