a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

SCHWARZKOPF GLISS with Nourishing Oil Elixir Μάσκα Αναδόμησης με Υγρή Κερατίνη - REVIEW

Επιτέλους!! Ήμαρτον!! Ευλόγησον!!
Δοκίμασα μια μάσκα του εμπορίου και ήταν καλή (εδώ χτυπάνε καμπάνες και εμφανίζονται αγγελάκια να ψέλνουν).
Στα Hondos Center έχουν προσφορά στα προιόντα SCHWARZKOPF GLISS και αποφάσισα να δοκιμάσω τη Μάσκα Αναδόμησης με Υγρή Κερατίνη για καταπονημένα, πολύ ξηρά μαλλιά. Ήθελα από καιρό να τη δοκιμάσω αλλά περίμενα να την πάρω με έκπτωση, έτσι ώστε να μην μετανιώσω πάλι για τα χρήματα που θα κόστιζε. Η κανονική της τιμή είναι στα 7,30 ευρώ και την πήρα 4,40 ευρώ.
Αναφέρει πως περιέχει ουσίες ταυτόσημες της τρίχας και επανορθώνει με ακρίβεια τις φθορές. Μακάρι αυτό να συμβαίνει γιατί εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω (τουλάχιστον οχι ακόμα) αλλά σίγουρα ενυδατώνει αρκετά τα μαλλιά μου και τα ξεμπερδεύει. Βέβαια υπόσχεται πως όλα αυτά τα κάνει σε ένα μόλις λεπτό, αλλά όπως σας έχω ξαναπεί, αυτό δεν μπορεί να το κάνει καμία μάσκα γι'αυτό και εγώ την αφήνω για ένα μισαωράκι τουλάχιστον. 
Δεν θα τη συγκρίνω βέβαια με την αγαπημένη μου TONI & GUY RECONSTRUCTION MASK (διαβάστε review εδώ). Αλλά είναι σίγουρα μια αξιόλογη μάσκα και αφού δουλεύει σε εμένα που έχω αρκετά ταλαιπωρημένα μαλλιά θα είναι πολύ καλή για όσες έχετε απλά βαμμένα ή ξηρά μαλλιά.
Γενικά από τη GLISS έχω μείνει ευχαριστημένη με ότι έχω δοκιμάσει, οπότε δεν εκπλήσσομαι και ιδιαίτερα. Απλά είχα απογοητευτεί λίγο τον τελευταίο καιρό με αρκετά προιόντα μαλλιών άλλων εταιρειών.
Εσείς την έχετε δοκιμάσει; Σας άρεσε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου