a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Σάββατο 3 Μαΐου 2014

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΑΠΡΙΛΙΟΥ

Καλό μήνα κορίτσια μου!! Ο Μάιος μας έφτασε εμπρός βήμα ταχύ...
Πάμε να σας δείξω τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε.
Θα ξεκινήσω όπως πάντα με τα προιόντα περιποίησης και μετά θα περάσω στα προιόντα μακιγιάζ. 
Δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτά τα αγαπημένα η SCHWARZKOPF GLISS Μάσκα Αναδόμησης για καταπονημένα/ξηρά μαλλιά. Εδώ και καιρό την είχα βάλει στο μάτι και μέσα στον Απρίλιο την έβαλε σε έκπτωση στα Hondos Center και είπα δεν έχω να χάσω κάτι, ας την δοκιμάσω. Και ω του θαύματος έκανε πολύ καλή δουλειά στα μαλλιά μου. Αναλυτικό review θα βρείτε εδώ. (Τιμή : 7,30 ευρώ)
Η περιποίηση των μαλλιών μου συμπληρώθηκε με το SYOSS Beauty Elixir Absolute Oil για ξηρά/ταλαιπωρημένα μαλλιά. Από τα καλύτερα λαδάκια που έχω δοκιμάσει. Πλούσιο σε υφή, αρκετά πηχτό ώστε να χρειάζεται λίγη ποσότητα κάθε φορά για να ενυδατώσω τα μαλλιά μου. Άμεση λείανση της τρίχας. (Τιμή : 8 ευρώ)
Σε ένα πρόσφατο haulaki σας έδειξα δυο body butter από BODY BASICS με βραζιλιάνικο έλαιο πορτοκαλιού. Ε λοιπόν επιβεβαιώθηκα που πήρα δυο...Πολύ ωραίο άρωμα, πλούσια ενυδάτωση και υφή σαν mousse. Το έχω καταευχαριστηθεί. (Τιμή : 2,50 ευρώ)
Το πρώτο από τα αγαπημένα προιόντα μακιγιάζ είναι το ERRE DUE Neverending Foundation Long Lasting 16h στην απόχρωση 05 True Beige. Στις βραδινές μου εξόδους, που ήθελα πιο έντονη κάλυψη, απαρνήθηκα την αγαπημένη μου cc cream. Πρόκειται για ένα υγρό make-up με κρεμώδη υφή, φυσικό τελείωμα και μέτρια έως τέλεια κάλυψη (μπορείτε να το ''χτίσετε''). Υπόσχεται 16 ώρες διάρκεια και θα συμφωνήσω μέχρι τις 13, γιατί παραπάνω απλά δεν το άφησα. Υπήρξε μέρα που το έβαλα στις 8 το πρωί και το αφαίρεσα στις 9 το βράδυ και ήταν ακόμα στη θέση του αναλλοίωτο. Εμφάνισα μόνο ελάχιστη λιπαρότητα στη ζώνη Τ. 
Ξέθαψα μια μάσκαρα από τη RADIANT, τη Super Lash Mascara για extra όγκο και έντονη καμπύλη στις βλεφαρίδες και θυμήθηκα γιατί την είχα λατρέψει. Έχει έντονο μαύρο χρώμα, μεγάλο πυκνό τρίχινο βουρτσάκι και ότι υπόσχεται το κάνει. 
Αγαπημένο μολύβι για τα φρύδια ήταν και θα είναι για τους επόμενους μήνες το LANCOME Le Crayon Sourcils στην απόχρωση Blond Cendre που μου έδωσε μια συνάδελφος. Η τέλεια απόχρωση για τα φρύδια μου. Καλύπτει κάποια κενά και ξανοίγει λιγάκι το χρώμα των φρυδιών μου για να ταιριάζει με τα (βαμμένα) ξανθά μαλλιά μου. Ούτε πολύ μαλακό, ούτε πολύ σκληρό. 
Τελευταίο προιόν μακιγιάζ είναι το BEAUTY LINE COSMETICS Lip Pencil 002. Ένα έντονο ροζ περίγραμμα χειλιών που το χρησιμοποίησα πάρα πολύ μέσα στον Απρίλιο και του αξίζει αυτή η θέση. (Τιμή : 1,50 ευρώ)
Τα παπούτσια της φωτογραφίας είναι από STRADIVARIΟUS και τα είχα αγοράσει πέρυσι στις εκπτώσεις πάρα πολύ οικονομικά. Αλλά επειδή πέρυσι τα φόρεσα μόνο δυο φορές, φέτος πήραν το αίμα τους πίσω. (Τιμή : 9 ευρώ)
Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου