a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

HONDOS CENTER HAUL #2

Σήμερα σας έχω ένα haulaki με προσφορές. Τα περισσότερα τα έχω αγοράσει αρκετές φορές και είναι αγαπημένα. Πάμε να τα δούμε.
Πήρα το SUNSILK Shampoo για λεία και μεταξένια μαλλιά με moroccan argan & almond oils. Το συγκεκριμένο δεν το έχω ξαναδοκιμάσει και αφού ήταν 1+1 δώρο σκέφτηκα ''γιατί οχι;''. Έχει ωραίο άρωμα και υπόσχεται αναπλήρωση της χαμένης υγρασίας των μαλλιών, δηλαδή αυτό που χρειάζονται τα μαλλιά μου. (Τιμή : 4,20 ευρώ αλλά είχε επιπλέον -50% οπότε κόστισε 2,10 ευρώ)
Με την ίδια προσφορά 1+1 πήρα για ακόμη μια φορά το WELLAFLEX CURLS&WAVES Gel-Spray. Σας το έχω ξαναδείξει και σε haul και σε empties. Είναι ένα προιόν που με έχει βολέψει πάρα πολύ στο φρεσκάρισμα των μαλλιών μου κάθε πρωί που ξυπνάει η ζούγκλα μαζί μου!! (Τιμή : 5,50 ευρώ)
Αποφάσισα να δοκιμάσω και μια μάσκα από την ORZENE για να ολοκληρώσω την άποψη μου. Σε προηγούμενο haul σας είχα δείξει το σαμπουάν και το conditioner για φθαρμένα/αφυδατωμένα μαλλιά. Αυτή τη φορά πήρα τη μάσκα από την ίδια σειρά. Θα δούμε λοιπόν πως θα πάει και αυτή. (Τιμή : 4 ευρώ αλλά είχε -30% και την πήρα 2,80 ευρώ)
Άλλο ένα προιόν που έχετε ξαναδεί και χρησιμοποιώ κάθε φορά που λούζω τα μαλλιά μου για να τα φορμάρω, είναι το SUNSILK Curl Lock Κρέμα χωρίς ξέβγαλμα. Υπέροχο οικονομικό προιόν που μου λύνει τα χέρια και δίνει σχήμα στις μπούκλες. (Τιμή : 2,60 ευρώ αλλά το πήρα με -50% μόλις 1,30 ευρώ)
Κλασικά για μια ακόμη φορά το L'OREAL IDEAL SOFT Νερό Καθαρισμού Micellaire από το οποίο έχω χρησιμοποιήσει αρκετές συσκευασίες μέχρι τώρα. Το βρήκα σε μια εκπληκτική προσφορά και φυσικά πήρα για να έχω απόθεμα. (Τιμή : 5,50 ευρώ αλλά το είχε 1+1 δώρο και επιπλέον -40% οπότε κόστισε 3,30 ευρώ)
Με την ίδια προσφορά πήρα και το L'OREAL IDEAL GLOW Αισθησιακό Λάδι Καθαρισμού για το οποίο σας έχω κάνει και review εδώ. (Τιμή : 6 ευρώ αλλά το είχε 1+1 δώρο και επιπλέον -40% οπότε κόστισε 3,60 ευρώ)
Αυτό το post έπρεπε να το ονομάσω ''ΟΤΙ ΠΑΡΕΙΣ 1+1''. Ακόμα ένα προιόν που πήρα στη συγκεκριμένη προσφορά είναι το STREP Hair Removal Cream. Την έχω ξαναπάρει αρκετές φορές και τη χρησιμοποιώ όταν βαριέμαι να αφαιρέσω με κερί τις τρίχες από τα χέρια μου. Τσακ μπαμ και η δουλίτσα γίνεται!! Πραγματικά δεν αντέχω καθόλου τις τρίχες στα χέρια και η αλήθεια είναι ότι είχα αρκετές κάποτε. Τραγικό... (Τιμή : 5,80 ευρώ)
Καλοκαίριασε επιτέλους και ήδη έχω ξεκινήσει τα μπανάκια μου!! Καλοκαίρι χωρίς λάδι δεν γίνεται... Οπότε προμηθεύτηκα το αγαπημένο μου. Για χρόνια χρησιμοποιούσα το κλασικό baby oil της Johnson's όμως πέρυσι αποφάσισα να αλλαξοπιστήσω μόλις μύρισα το BIOTEN Body Senses Enegizing Body Oil με μανταρίνι και ginger. Η αδυναμία μου στο μανταρίνι και γενικά στα εσπεριδοειδή όσον αφορά τα αρώματα είναι νομίζω γνωστή σε αυτό το blog. Πέρυσι κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα στην παραλία έβλεπα κεφάλια να γυρίζουν και να αναρωτιούνται τι μυρίζει έτσι. Οι περισσότεροι μόλις καταλάβαιναν από που ερχόταν η μυρωδιά με ρωτούσαν τι είναι αυτό που χρησιμοποιώ. Είναι τόσο δροσερή και αναζωογονητική η αίσθηση που σου αφήνει στη μύτη πραγματικά. Εννοείται πάντα χρησιμοποιούμε αντηλιακό από κάτω!! (Τιμή : 4,30 ευρώ αλλά το είχε -20% και το πήρα 3,40 ευρώ)
Ελπίζω να σας έδωσα ιδέες και αυτή τη φορά. Μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου