a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

HONDOS CENTER HAUL

Άλλο ένα haul από Hondos Center και πάμε να σας δείξω τι πήρα πάλι. 
Ξεκινάμε με τα προιόντα για τα μαλλιά και πρώτο είναι ένα σαμπουάν από την ORZENE για φθαρμένα/αφυδατωμένα μαλλιά με εκχύλισμα μελιού. Υπόσχεται ενυδάτωση και θρέψη αποκαθιστώντας τη φθορά. Επίσης περιέχει σιλικόνη προηγμένης τεχνολογίας που προστατεύει τα μαλλιά από υψηλές θερμοκρασίες (πιστολάκι, πρέσα ισιώματος, ψαλίδι για μπούκλες). Το δοκίμασα ήδη μια φορά αλλά δεν ενθουσιάστηκα για να πω την αλήθεια, τέλος πάντων θα δούμε πως θα πάει. (Τιμή : 4 ευρώ)
Από την ίδια σειρά πήρα και την κρέμα μαλλιών, την οποία δοκίμασα και είναι υπέροχη. Μακράν η καλύτερη που έχω δοκιμάσει από προιόν ευρείας κατανάλωσης. Άνετα τη συγκρίνω με τη REDKEN που σας είχα δείξει σε προηγούμενο post. (Τιμή : 2,20 ευρώ)
Το επόμενο προιόν για τα μαλλιά είναι από τη SUNSILK το spray κατά της θερμότητας. Σας έχω δείξει το αγαπημένο μου προιόν θερμοπροστασίας από την KERASTASE αλλά δυστυχώς μπορώ να το χρησιμοποιώ μόνο σε βρεγμένα μαλλιά. Ενώ το συγκεκριμένο που είναι σε spray θα μπορώ να το χρησιμοποιώ και όταν θέλω να ανανεώσω το χτένισμα μου κατά τη διάρκεια της μέρας. (Τιμή : 5 ευρώ αλλά το είχε -50% και το πήρα 2,50 ευρώ)
Περνάμε στα προιόντα σώματος και πήρα το πιο αρωματικό αφρόλουτρο που κυκλοφορεί στην αγορά. Το αφρόλουτρο TESORI D' ORIENTE Fiore Del Dragone είναι από τα αγαπημένα μου. (Τιμή : 3 ευρώ αλλά το είχε -40% και το πήρα 1,80 ευρώ)
Με -40% πήρα και την DOVE Body Lotion Hydro Nourishment για κανονικές επιδερμίδες. Επίσης αγαπημένο προιόν με άρωμα καθαριότητας, που δεν λείπει σχεδόν ποτέ από το μπάνιο μου. (Τιμή : 4.70 ευρώ αλλά το είχε -40% και το πήρα 2,80 ευρώ)
Άλλη μια κρέμα σώματος από τη FARMASI με άρωμα κεράσι. Θέλεις απλά να τη φας!!
(Τιμή : 3 ευρώ)
Δεν παρέλειψα την περιποίηση του προσώπου μου και πήρα από τη NIVEA, την ενυδατική κρέμα νυκτός κατά των ρυτίδων. Αποφάσισα να ξεκινήσω τις αντιρυτιδικές τώρα που έκλεισα τα τριάντα...σνιφ κλαψ... (Τιμή : 10 ευρώ αλλά την είχε -40% και την πήρα 6 ευρώ)
Και τέλος μια ενυδατική, αντιρυτιδική κρέμα για τα μάτια από τη L'OREAL Κώδικας Νεότητας. Αυτή την είχα βάλει από καιρό στο μάτι και ελπίζω να είναι καλή γιατί ήταν ακριβούτσικη. (Τιμή : 20 ευρώ αλλά την είχε -25% και την πήρα 15 ευρώ )
Αν την έχετε δοκιμάσει πείτε μου αν αξίζει.
Σας φιλώ αγαπημένες!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου