a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

HAUL PART #1 ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Πριν από λίγες μέρες βρέθηκα στην Κομοτηνή και δεν περέλειψα φυσικά να πάω για ψώνια!! Πήρα μερικά ρουχαλάκια και φυσικά προιόντα μακιγιάζ και βερνίκια. 
Θα το χωρίσω σε δυο μέρη αυτό το post για να μη βγει τεράστιο. Οπότε σήμερα θα σας δείξω το μακιγιάζ και θα ξεκινήσω με προιόντα GOLDEN ROSE - LONDESSA εφόσον ήμουν τόσο κοντά στην ''πηγή'' τους.
Πρώτα απ' όλα ήθελα να δοκιμάσω οπωσδήποτε την GOLDEN ROSE Defined Lashes Maxim Eyes Mascara. Δεν την έχω ανοίξει ακόμα γιατί έχω αρκετές ανοιχτές και θέλω να τις τελειώσω, αλλά ανυπομονώ μιας και έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια. Υπόσχεται όγκο και έντονη καμπύλη. Έχει πλαστικό καμπυλωτό βουρτσάκι και παλαιότερα είχα δοκιμάσει μια της SEEVENTEEN με παρόμοιο βουρτσάκι και μου άρεσε πάρα πολύ. Έδινε τέλειο διαχωρισμό και μήκος, χωρίς να κολλάει καθόλου τις βλεφαρίδες, οπότε πιστεύω πως θα είναι αντίστοιχη. (Τιμή : 4 ευρώ)
Φυσικά δεν παρέλειψα να πάρω και ένα βερνίκι από τη σειρά GOLDEN ROSE Rich Color στην απόχρωση Νο38, που είναι ένα υπέροχο γαλάζιο-λιλά χρώμα που με έχει ξετρελάνει. Αυτή η σειρά έχει αρκετά πλατύ βουρτσάκι έτσι ώστε να απλώνει το βερνίκι στα νύχια σας με μια μόνο κίνηση. (Τιμή : 2 ευρώ)
Σειρά έχει η αγαπημένη μου ESSENCE από την οποία πήρα ένα βερνίκι με εφέ ''tweed'', που κυκλοφορεί πολύ τώρα τελευταία από αρκετές εταιρείες. Η ESSENCE όμως το πλασάρει με το χαρακτηρισμό Feather Effect Nail Art Topper. Πιστεύω πως θα είναι εξαιρετικό σε συνδυασμό με το βερνίκι της GOLDEN ROSE. Στη φωτογραφία σας το δείχνω συνδυασμένο με το TOMMY G Νο473. (Τιμή : 2,30 ευρώ)
Πήρα μια ακόμη μάσκαρα, την ESSENCE Lashmania Reloaded False Lash Mascara. Νομίζω πως είναι καινούρια γιατί δεν την είχα ξαναδεί. Έχει ένα κωνικό πλαστικό βουρτσάκι με σχετικά αραιά ''δοντάκια'' και υπόσχεται απίστευτο όγκο και εφέ ψεύτικων βλεφαρίδων, χωρίς κόμπους. Για να δούμε πως θα πάει και αυτή. (Τιμή : 3,60 ευρώ)
Φυσικά δεν άφησα παραπονεμένη και την BEAUTY LINE COSMETICS. Από την οποία πήρα ένα τέλειο κραγιόν στην απόχρωση Νο1, που είναι ένα υπέροχο κόκκινο-φούξια χρώμα. Το λάτρεψα!!Εκτίμησα επίσης το γεγονός ότι στη βάση του, το αυτοκόλλητο που αναγράφει το νούμερο του προιόντος, έχει την απόχρωση του κραγιόν έτσι ώστε να ξέρεις τι περιέχει η συσκευασία. 
(Τιμή : 2,50 ευρώ)
Πήρα και ένα μολυβάκι χειλιών στην απόχρωση Νο008. Ένα τέλειο πορτοκαλί-κοραλλί χρωματάκι που θα το φορέσω και ως κραγιόν σίγουρα. (Τιμή : 1,50 ευρώ)
Δεν άφησα παραπονεμένη τη SIXTEEN COSMETICS και τα υπέροχα βερνίκια της. Σας έχω ξαναμιλήσει γι' αυτά, έχουν εξαιρετική διάρκεια αν και δεν έχουν όλα πολύ καλή απόδοση. Μερικά θέλουν τρεις στρώσεις για να ''γράψουν'', αλλά πραγματικά σε αποζημιώνουν με τη διάρκεια τους. Στα δικά μου τα νύχια δεν μένει κανένα βερνίκι πάνω από δυο μέρες χωρίς να ξεφλουδίσει. Στη φωτογραφία φοράω το Νο474 ήδη τρεις μέρες και όπως βλέπετε είναι στη θέση του και έχω κάνει άπειρες δουλειές!! Πήρα λοιπόν τέσσερα διαφορετικά χρώματα που θα λιώσω όλο το καλοκαίρι. Με τη σειρά που τα βλέπετε στη φωτογραφία είναι το Νο439, το Νο415, το Νο474 και το Νο435. (Τιμή : 1,50 ευρώ)
Αυτά ήταν όλα κορίτσια μου, μείνετε συντονισμένες όσες θέλετε να δείτε τα ρούχα στο επόμενο post πολύ σύντομα. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου