a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

HAUL - DRESSLINK * BANGGOOD * EBAY

Οι online αγορές είναι οι αγαπημένες μου και τελευταία έκανα κάποιες μικρές παρασπονδίες από το Ebay, το Dresslink και το Banggood
Πρώτα θα ξεκινήσω από το Dresslink από το οποίο πήρα ένα καταπληκτικό πορτοφόλι σε ένα από τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά χρώματα. Ένα υπέροχο mint λουστρίνι πορτοφόλι που το ήθελα καιρό τώρα και τελικά κατέληξε επιτέλους στα χέρια μου. (Τιμή : 2,90 ευρώ)
Πήρα ένα σετ τεσσάρων πινέλων, εκ των οποίων τα δυο τα έχω ξαναγοράσει, αλλά επειδή τα χρησιμοποιώ non stop ήθελα να έχω back up. Πρόκειται για πολύ μαλακά πινέλα, τα οποία δεν μαδάνε καθόλου κι ας τα έχω πλύνει ουκ ολίγες φορές.
(Τιμή : 1,70 ευρώ όλο το σετ)
Και τέλος πήρα μια υπέροχη και πολύ πρακτική κοσμηματοθήκη για να βάζω τα σκουλαρίκια και τα δαχτυλίδια μου. Υπάρχει σε τρία χρώματα αλλά εγώ διάλεξα την κόκκινη μιας και ταιριάζει με το δωμάτιο μου. Είναι τετράγωνη και βελούδινη και έχει τρία επίπεδα τα οποία μπαίνουν το ένα πάνω στο άλλο. Με βόλεψε τόσο πολύ που σκέφτομαι να πάρω άλλη μια. (Τιμή : 2,70 ευρώ)
Από το Banggood πήρα μια φανταστική ποδιά (!!!!!!) για την κουζίνα. Από καιρό έψαχνα κάτι τέτοιο και τελικά το βρήκα!! Άκυρη αγορά, το ξέρω, αλλά μου άρεσε πολύ. Χώρια που είναι πολύ πρακτική. Πρέπει να δείτε τα μούτρα του απέναντι, κάθε φορά που με βλέπει να μαγειρεύω από τη βεράντα του, που βλέπει στην κουζίνα μου!! χαχαχαχα
(Τιμή : 3,40 ευρώ)
Από το Ebay πήρα διάφορα αξεσουάρ για τα μαλλιά. Γενικά τρελαίνομαι να στολίζω τα μαλλιά μου το καλοκαίρι, με στεφανάκια, λουλουδάκια, στέκες κτλ. 
Επέλεξα δυο στεφανάκια με τριανταφυλλάκια σε ροζ και σε λευκό χρώμα, με δερμάτινο πλεκτό κορδονάκι. Να σημειωθεί ότι στα Hondos Center ακριβώς τα ίδια τα πουλάνε 3 ευρώ!! (Τιμή : 0,70 ευρώ το ένα)
Πήρα ακόμα ένα χρυσό μεταλλικό με φυλλαράκια και ένα μεταλλικό bronze με λουλουδάκια. (Τιμή : 0,70 ευρώ το ένα)
Από το Ebay ότι πήρα ήταν χωρίς μεταφορικά. Το Banggood δεν έχει μεταφορικά γενικώς. Αλλά το Dresslink του δίνει και καταλαβαίνει, μιας και το ποσό που θα πληρώσετε επιπλέον, καθορίζεται από το βάρος της παραγγελίας σας. Βέβαια έχει και κάποια προιόντα που τα στέλνει δωρεάν, αλλά είναι ελάχιστα. Παρόλα αυτά κάποια πράγματα συμφέρουν να τα αγοράσετε ακόμα και αν έχουν μεταφορικά. Απλά κάντε μια έρευνα αγοράς πρώτα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου